Parametry
Typ motoru | Střídavý motor Z-Force 75-10 se zvýšenou tepelnou účinností, pasivně chlazený vzduchem, s vnitřním permanentním magnetem |
---|---|
Převodovka | Přímý pohon bez spojky |
Výkon motoru (k) | 70 |
Řídící jednotka | Vysoce účinný a silný, 665 A (softwarově omezený), 3fázový střídavý kontrolér s rekuperací při brždění |
Napájecí zdroj | Inteligentní integrovaná jednotka Z-Force® Li-Ion |
Maximální kapacita (kWh) | 15.6 |
Jmenovitá kapacita (kWh) | 13.6 |
Typ nabíječky | Integrovaná 3,3 kw |
Doba nabíjení (standard) | 4,4 h (100% nabití) / 3,9 h (95% nabití) |
Doba nabíjení s rychlonabíječkou | 1,9 h (100% nabití) / 1,4 h (95% nabití) |
Koncový převod | 90T / 20T, Poly Chain® HTD® Carbon™ řemen |
Maximální točivý moment (Nm) | 140 |
Ekvivalent spotřeby - město (I/km) | 0,62/100 |
Typ předního zavěšení | USD vidlice Showa se 43 mm nastavitelnými předpětími pružin, tlumením komprese a odskoku |
---|---|
Typ zadního zavěšení | Tlumič Showa se 40mm pístem, expanzní nádobkou „piggy-back“ a nastavitelným předpětím pružiny, kompresí a odskoku |
Přední brzdy | Bosch Base MSC, dvojité radiální čtyřpístkové třmeny J-Juan s radiální brzdovou pumpou, kotouče 320 x 5 mm |
Přední pneumatiky | 120/70 R17 |
Zadní pneumatiky | 120/70 R17 |
Kola | Litá |
Zadní brzdy | Bosch Base MSC, jednopístový brzdový třmen J-Juan, kotouč 240 x 4,5 mm |
Rám | Trubkový ocelový příhradový |
Zdvih přední vidlice (mm) | 120 |
Zdvih zadní vidlice (mm) | 140 |
Rozvor (cm) | 145 |
---|---|
Celková nosnost včetně řidiče (kg) | 231 |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 223 |
Výška standartního sedla (mm) | 787 |
Výška nižšího sedla (mm) | 770 |
Výška vyššího sedla (mm) | 810 |
Úhel řízení (°) | 24.5 |
Závlek kola (mm) | 94 |
Přístroje | Přístrojová deska s barevným 5" TFT displejem umožňuje měnit jízdní režimy za jízdy, ovládat tempomat, vyhřívané rukojeti a další |
---|---|
Světlomety | LED |
Operační systém | CYPHER III+ |

PLYNULÝ VÝKON BEZ NÁMAHY
Zero SR pro modelový rok 2025 navazuje na odkaz původní průkopnické Zero S – a posouvá jej ještě dál. Jako středně těžký zástupce v kategorii naked bike od Zero přináší SR nejen nový design, motor i baterii, ale také výjimečnou schopnost přizpůsobit se svému jezdci. V základní konfiguraci splňuje požadavky pro řidičské oprávnění A2 a nabízí výkon 52 kW a 140 Nm točivého momentu. Po jednoduchém upgradu firmwaru u prodejce lze SR odemknout na plnou variantu pro skupinu A s výkonem 64 kW a ohromujícími 166 Nm – bez nutnosti měnit stroj. O pohon se stará nový přímý motor Z-Force 75-10, který zároveň slouží jako nosný prvek rámu, což snižuje hmotnost a zlepšuje vyvážení i ovladatelnost. Díky soustřednému uložení motoru a osy kyvné vidlice zůstává napětí řemenu konstantní za všech okolností, což zajišťuje efektivní přenos výkonu. Energii dodává baterie Z-Force 15,6 kWh – největší, jaká kdy byla v SR použita – a nabízí dojezd až 253 km ve městě. Baterie Zero přitom vynikají vysokou hustotou energie, dlouhou životností a jsou plně recyklovatelné. Vše pohání oceňovaný systém Cypher III+, který poskytuje okamžitou odezvu, neomezené možnosti nastavení a konektivitu. Zero SR tak definuje novou úroveň ve světě elektrických naked motocyklů.

INTUITIVNÍ OVLÁDÁNÍ
Zero SR je vybaveno nejnovějším systémem Cypher III+, který má již z výroby aktivovány všechny výkonnostní funkce a umožňuje intuitivní a přizpůsobitelné ovládání. Díky systému stabilizace Bosch MSC spojuje SR silný výkon s inteligentní kontrolou, ať už na suchu, v dešti nebo v zatáčkách, a stává se tak novým etalonem prémiového výkonu mezi elektrickými naked motocykly. Pokud držitel oprávnění skupiny A2 později přejde na plnou skupinu A, může si u prodejce nechat výkon motocyklu jednoduše odemknout – bez nutnosti kupovat nový stroj. Celý stroj je plně přizpůsobitelný a připravený na budoucí rozšíření prostřednictvím funkcí systému Cypher. Pomocí aplikace Zero NextGen nebo přímo z kokpitu lze volit mezi pěti přednastavenými režimy (Rain, Eco, Standard, Sport a Canyon) nebo si vytvořit a uložit vlastní jízdní profily podle preferencí a aktuálních podmínek. Výsledkem je motocykl, který se plně přizpůsobí vašemu stylu jízdy a nabídne vždy to nejlepší – bez ohledu na terén, počasí nebo zkušenosti jezdce.

BEZPROBLÉMOVÉ PROPOJENÍ
Zero SR není jen připojené, ale skutečně chytré – díky systému Cypher III+ a bezdrátovým aktualizacím „over-the-air“ nabízí inteligentní konektivitu na nejvyšší úrovni. Motocykl neustále komunikuje přes mobilní síť s aplikací NextGen, která vám v reálném čase poskytuje přehled o stavu stroje, jeho poloze, nabití i aktualizacích systému. Díky tomu máte kdykoli k dispozici důležité informace a můžete sledovat čtyři klíčové oblasti – celkový stav, výstrahy, úroveň nabití a historii jízdy. Přes aplikaci získáte také přístup do Cypher Store, kde si můžete okamžitě aktivovat nové funkce – například rychlé nabíjení, navigaci přímo v kokpitu nebo asistent manévrování. K dispozici jsou i bezplatné nástroje jako nastavení a vytváření jízdních režimů, úprava kokpitu nebo plánované nabíjení. SR se tak stává plně propojeným elektromotorkem, který se přizpůsobuje vašim potřebám, rozvíjí se s vámi a přináší vždy maximální pohodlí i kontrolu – ať už jste kdekoliv.

VHODNÉ PRO VÍCE ŘIDIČSKÝCH SKUPIN
Nové Zero SR je ideální volbou jak pro začínající, tak pro zkušené jezdce – splňuje podmínky pro řidičské oprávnění skupiny A2, takže si jeho výkon mohou legálně užít i mladší motorkáři. Už v základní verzi nabízí SR trvalý výkon 28 kW a točivý moment 140 Nm, což zajišťuje plynulou a snadno ovladatelnou dynamiku. Jakmile jezdec přejde na řidičské oprávnění skupiny A, lze výkon prostřednictvím softwarového upgradu u prodejce zvýšit na 40 kW – bez nutnosti měnit motocykl. To znamená, že to Zero může růst spolu s vámi. V České republice lze A2 získat od 18 let a umožňuje řídit motocykly s maximálním výkonem 35 kW. Po dvou letech lze oprávnění rozšířit na skupinu A, případně ji získat přímo od 24 let. V tomto plném režimu pak může SR využít naplno celý potenciál motoru Z-Force 75-10 – bez emisí, ale s maximálním zážitkem z jízdy.